Mít vlastní rentu
je dnes nutnost!


Jen si sami sebe představte:

Ráno vstávám, koukám z okna
a rozhoduji se co dnes budu dělat.
Zda vůbec budu něco dělat.

Krásná představa, že?


.... a chci ji realizovat, chci takto žít?
.... opravdu CHCI RENTU ?
 
chcirentu.cz / Žít zdravě? Ale proč?

Žít zdravě? Ale proč?

Protože jste to nejcennější, co mate!
Pokud jste zdraví, tak máte možnost dělat, co Vás baví. Třeba sportovat, zkoušet nové věci, vydělávat peníze, starat se o druhé atd...

Co si tedy odpovíte na otázku:
Je pro mě výhodné žít zdravě?
Určitě ano!

A co teprve v takovéto situaci:
10-20 let budujete pasivní příjem, rentu. Kolik Vám v tu dobu bude? 30,40,50 nebo víc? Ono je vlastně jedno, kolik člověku v té době bude. Hlavní otázkou je: Pro koho jste tu rentu budovali? Pro své dědice nebo pro sebe? Je jasné, že pro sebe! Takže je v zájmu každého rentiéra, dožít se renty v plném zdraví. Přece si chceme tu rentu užít!

Teď už víme proč žít zdravě, je čas zajímat se jak!
Super je, že neexistuje žádný jednoduchý návod o 3, 10 nebo 20 bodech. Je to totiž věc životního stylu. Takže je na každém, co hledá, co mu vyhovuje a jaké zásady následně přijme do svého do života. Postupně jsem ve svém okolí objevil mnoho vzdělanějších a hlavně zkušenějších lidí. Od nich jsem se dozvěděl o třech zásadních věcech, které nejvíce ovlivňují zdraví člověka.

Všechny začínají na P a všechny jsou důležité:
  • Potraviny
  • Psychika
  • Pohyb


Pojďme se podívat na to podrobněji:

1. Potraviny

Potraviny jsou na prvním místě, protože bez nich nemáme energii, ať už se jedná o myšlení nebo pohyb. Zkuste něco smysluplného vymyslet, když máte hlad. Já teda maximalně vymyslím cestu k jídlu. Zkuste sportovat nebo provádět manuální práci, když tělu nedodáte živiny.
A kde se vezmeme ta energie? Kde získáme potřebné živiny? V potravinách. Proto se soustřeďte i na to co jíte. Nestačí jen jíst jídlo, co dodá energii a pak funět, jak se zase člověk přežral. Jezte jídla, která dodávají živiny!

Dvě praktické rady:
  1. Jednu dobu jsem měl problém, že nedokážu zastavit mlsání….
    Dostal jsem velice dobrou radu: Stravování začíná už v obchodě! Co domů nekoupím, to doma nesežeru!
  2. Jezte tak,abyste nikdy neměli hlad.

A proč se tedy o potraviny zajímat?
Tak to je jednoduché, kvalita stravy přímo ovlivňuje funkčnost buněk a tím všech orgánů v našem těle. Také funkci imunitního systému. Imunitní sytém zase určuje naši odolnost proti nemocem.
A kteří lidé jsou šťastnější? Zdraví nebo nemocní? Zdraví, že?
Pocit štěstí nám pomáha i s dalším bodem, s psychikou.


2. Psychika

Stav naší psychiky přímo ovlivňuje zvládání stresových situací. Proto musíme mít dobrou psychickou odolnost. A kdo je psychicky odolnější? Zdravý člověk nebo ten co onemocněl?
Samozřejmě, že ten zdravý!!!

Tak to máme část zdraví fyzického těla v boji proti stresu. Ale zamýšleli jste se nad tím, že i mozek musíme krmit? Čím? Pozitivními myšlenkami. Když se budete krmit strašidelnými věcmi, tak si výrazně snížíte odolnost proti stresu.
Zde Vám připojím myšlenu pana doktora Jana Hnízdila (toto není citaci, ale moje interpretace z přednášky):
"Víte jak se vyrábí pacienti? Vezmete úplně zdravého člověka. Člověka, který byl zdráv a cítil se zdráv. Vyděsíte ho! Třeba odbornou diagnózou. Jen mu dáte informace o nějaké možné nemoci. Ten člověk si nemoc vezme v hlavě domů. Jeho mozek, zvědavost a strach ze smrti, se už postarají o návštěvu Internetu. Tam nalezne všechny příznaky a projevy nemocní. A stačí už jen, aby se pozoroval a nemoc si u sebe najde. Prvně na psychické úrovni a nakonec si ji zhmotní a onemocní i fyzicky. "


Tím jsme se dostali k tomu, že největším spouštěčem nemocí je stres. Negativní stres, nazývaný STRACH. Nevěříte? Tak se zamyslete na tím, kolik lidí začalo mít nějaké zdravotní potíže, když:
  • přišli o práci
  • když ztratili někoho blízkého
  • když pracovali ve stresujícím kolektivu
  • když pracovali pod časovým tlakem
  • když se nechali odborně vyšetřit u lekaře

Určitě bychom našli další příčiny, ale tyto jsou v dnešní době ty nejčastější. Proto je nutné budovat si odolnost proti stresu.

K tomu Vám pomůžou tyto dvě základní věci:

A) Myšlenky, mantry, afirmace
Tady je několik vět pro posílení víry v sebe a svou cestu.
  • Vše co se děje, se děje pro moje dobro.
  • Úspěšný člověk je ten, který ráno vstane, večer si lehne a mezitím dělá to, co ho baví.
  • Velcí lidé diskutují o nápadech, průměrní lidé o událostech a malí lidé o lidech.
  • Znáte vlka, který kvůli názoru oveček špatně spí?
  • Stát se milionářem je dnes otázkou osobní volby.
  • Zítřek je přímý důsledkem dneška.
  • Udělat věc, které se bojíme, je první krok k úspěchu.
  • Zvedni zadek, rozum se přidá.
  • Rozhodnou situace, jak se zachováš, když se Ti nechce.

Pár dalších vět, které mi pomáhají k lepším vztahům s lidmi, kterých si vážím, respektuji, které mám prostě rád.
  • Slunce nikdy neřekne Zemi: Dlužíš mi!!
  • Mluvím o druhých tak, jako by to poslouchali.
  • Slova o mě, jsou zrcadlem stavu mysli řečníka. Co to tedy vlastně říká?
  • Je lepší dostat odpověď na otázku, než mít v hlavně pouhou domněnku.


B) kniha zážitků
Kniha vlastních zážitků je výborný nástroj pro dobrou náladu. Je to kniha, do které si zaznamenávám, co se ten den událo dobrého ve vztahu ke mně. Bývají to zprávy o mých úspěších - osobní nebo pracovní, co radostného jsem zažil s lidmi okolo sebe, co pěkného pro mě někdo udělal.
Když pak knihou zalistujete, tak zjistíte velmi milou věc. Zjistíte, kolik jste toho už v životě dokázali, vzpomenete si na ty skvělé pocity, když se daná situace udála. Dokonce zjistíte, kolik milujících lidí máte kolem sebe. Věřte, že to úsilí se vyplatí.... získáte totiž lepší náladu. A třeba i nakonec zjistíte, že Vám nějaké zážitky chybí. No tak je přidáte do svého života. Třeba úspěch ve sportu. A jdeme na ten pohyb.


3. Pohyb

Bez pohybu to nejde. Pokud zůstanete ležet, tak doslova shnijete za živa! Co se týče množství pohybu. Tak toho by měl mít člověk dle potřeby. Naše tělo totiž pohyb potřebuje, aby správně fungovalo. Je na každém, jaké pohybové aktivity si do svého života zařadí. Rozhodně by člověk měl vědět, že tělo je velmi dobrý hospodář. Tak třeba svaly, které člověk nepoužívá nebo je používá málo. Tak s těmi si naše tělo s nimi výborně poradí. Odbourá je! Přesně jak v byznyse, tam taky snižujeme náklady a zbavujeme se zbytečných výdajů. Proto i naše tělo nebude živit něco, co nepotřebuje.

Pohyb potřebujeme taky z důvodu, že má vliv na naši psychiku!
Když překonáme své sportovní limity, máme pocit vítězství. A díky tomu dokážeme udělat více práce i lépe překonávat nástrahy života.

I tady mám pro Vás super myšlenku k zamyšlení:
"Je celkem jedno jak rychle běžíš, protože v každém případě dáváš na prdel všem těm, co sedí doma na gauči."



Jako inspiraci můžete použít i tento příběh uveřejněný na www.milli.blogz.cz (Blog o mém splněném snu aneb cesta za zdravým životním stylem)
Pokud k tomuto tématu máte co dodat, tak si stáhněte ebook a tím získáte můj email :)

Přeji Vám spokojený život do 120let!!
PS: Vědeli jste, že geneticky jsme naprogramování na život do 120 až 130 let?